1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1191404

Sv: Sparka Challe!!!
Knylan: Stockholmsstil fungerar fruktansvärt dåligt i Göteborg så där går de bort helt. Annars tycker jag Challe hanterar media bättre än tidigare, första året så skämdes jag faktiskt många gånger när han intervjuvades i periodpauserna, han kunde låta dryg och gav de mest mäskliga svar på ställda frågor.

Så får man inte uppträda om man ska vara en organisations ansikte utåt, men som sagt, i numera är han bättre. Möjligan kan man ha vissa åsikter om hans offentliga sågningar av enskilda spelare.

Svarskommentarer

Sv: Sparka Challe!!!
Anonymous:

Nog svarar han drygt fortfarande, borta mot Skellefteå tror jag det var då han fick frågan vem som ska stå i matchen - "en målvakt" svarade Challe.

Bättre kommer han nog aldrig bli, Challe är Challe helt enkelt.

Sv: Sparka Challe!!!
Anonymous: Vad är Stockholmsstil då? Faller alla stockholmare in under "stockholmsstil?" Beror den skrala säsongsinledningen på att Charles ger märkliga svar på ställda frågor under PPV-sändningar? Beror det överhuvudtaget på att han är från Stockholm?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.