Inlägg: 1191404
Svarskommentarer
Sv: Sparka Challe!!!
Anonymous:
Nog svarar han drygt fortfarande, borta mot Skellefteå tror jag det var då han fick frågan vem som ska stå i matchen - "en målvakt" svarade Challe.
Bättre kommer han nog aldrig bli, Challe är Challe helt enkelt.
Nog svarar han drygt fortfarande, borta mot Skellefteå tror jag det var då han fick frågan vem som ska stå i matchen - "en målvakt" svarade Challe.
Bättre kommer han nog aldrig bli, Challe är Challe helt enkelt.
Sv: Sparka Challe!!!
Anonymous: Vad är Stockholmsstil då? Faller alla stockholmare in under "stockholmsstil?" Beror den skrala säsongsinledningen på att Charles ger märkliga svar på ställda frågor under PPV-sändningar? Beror det överhuvudtaget på att han är från Stockholm?
Så får man inte uppträda om man ska vara en organisations ansikte utåt, men som sagt, i numera är han bättre. Möjligan kan man ha vissa åsikter om hans offentliga sågningar av enskilda spelare.