Man lär väl smälta denna förlust någon gång också, men det känns inte bra detta. Luleå hemma på Torsdag. En viss Hedström lär ju sänka oss...
Inlägg: 1193325
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
The great one: Jo, man lär väl komma över det. Men den här sitter djupt, mycket djupt.