The great one: Jo, man lär väl komma över det. Men den här sitter djupt, mycket djupt.
Inlägg: 1193329
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
PEAP: Nu är det så illa att jag måste klistra in ett inlägg från bisterfinnen:
Idag hade vi en domare som hjälpte oss. Vi sitter dock fortfarande utan livbåt på ett sjunkande Titanic.
bisterfinnen
Idag kl. 21:35
Idag hade vi en domare som hjälpte oss. Vi sitter dock fortfarande utan livbåt på ett sjunkande Titanic.
bisterfinnen
Idag kl. 21:35