Inlägg: 1193333
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
73Sjöbba:
Fint att bli citerad sådär...
Vilket skitspel våra lag presterar. Fy fan...
Fint att bli citerad sådär...
Vilket skitspel våra lag presterar. Fy fan...
Idag hade vi en domare som hjälpte oss. Vi sitter dock fortfarande utan livbåt på ett sjunkande Titanic.
bisterfinnen
Idag kl. 21:35