Inlägg: 1193358
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
mikenomad: Men varför är man så här barnsligt förälskad? Är det för att de uppträder som primadonnor och lockar en in i fördärvet genom att flörta vilt för att sen vända ryggen till?
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
mikenomad:
Vi har inget spel-inga linjer, absolut noll organisation i spelet..Så har det set ut hela säsongen, träningsmatcher incl, Det borde väl vara Balles sak att se till det!
BORT MED SKITEN!
Vi har inget spel-inga linjer, absolut noll organisation i spelet..Så har det set ut hela säsongen, träningsmatcher incl, Det borde väl vara Balles sak att se till det!
BORT MED SKITEN!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
mikenomad:Jävla medgångare. Ingen säsong utan bitbollen fastspänd och disciplinhuva på. Här ska åkas.
Jag ska anmäla hela laget för övergrepp och psykisk misshandel.