mikenomad: Men varför är man så här barnsligt förälskad? Är det för att de uppträder som primadonnor och lockar en in i fördärvet genom att flörta vilt för att sen vända ryggen till?
Inlägg: 1193376
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Ambroo: Dom är som den där snälla farbrorn som lockar in en bland buskarna för att sedan skita en i ansiktet.
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Ambroo: Jag tror man går igång på deras fantastiska förmåga att spela svårfångade. Att upptrada så nonchalant och nedlåtande mot oss supportrar är en bedrift i sig.