söder över: "Som helhet tycker jag vi gör en bra match, säger Timrås tränare Challe Berglund."
Inlägg: 1193580
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bergius: Herregud... varför är Challe inte förbannad efter en match som denna?
Vakna upp.
Vakna upp.
Sv: Apropå nånting...
Bergius: Det finns ett citat i den där texten som jag, om möjligt, ogillar ännu mer:
(ang. Caslava)
"Han var mycket bra, att han blir utvisad på slutet är helt och hållet Sebbes fel. Han blir ett tillskott för oss, säger Berglund."
Jävla idiot...
(ang. Caslava)
"Han var mycket bra, att han blir utvisad på slutet är helt och hållet Sebbes fel. Han blir ett tillskott för oss, säger Berglund."
Jävla idiot...