Bergius: Jag såg inte matchen, vad gjorde sebbe för fel.
Inlägg: 1193614
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
kennas: I stort sett inte ett fel igen på 60 min, överlägset, ja helt övelägset bästa backen på isen.
Challe syftar att han gjode en miss i markeringen som sker av andra Tikbackar varje 30:e sekund. Utan Sebbe o Landers hjärtan vetifan om jag haft nån tro överhuvudtaget på detta lag.
Vi såg ju vilken bra effekt det gav på Moe efter Challe offentliga sågning. Bara hoppas Sebbe skakade på huvudet åt alltihopa.