1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193660

Sv: Apropå nånting...
Nyström är snäll idag o jag behöver det eftersom mörkret är över mig kallt hårt o skoningslöst o detta längtar man till under somrarna när man mår som bäst!

Jag är en mycket mycket sjuk människa!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Bra artikel, känns som gårdagens match var den absolut i särklass jobbigaste förlusten denna säsong.

Men sparka Challe hetsen som råder skriver jag inte under på?? Vad leder det till vad har vi för alterantiv till Challe?? Boork tar jag som ett mkt dåligt skämt han är "over and out" hoppas han aldrig ställer sig i ett hockeybås igen, i synnerhet inte i Timrås bås.

Näee jag röstar på "Vi litar på att de vi har kan vända detta" i dagens omröstning" kom igen nu det är spelarna som ska vända detta, seger på torsdag och allt är glömt.

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

Ja, man behöver allt positivt tänk man kan få idag. Försökte vara på bra humör imorse, men det är svårt.

Tack för den länken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.