Inlägg: 1193663
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vad sa jag igår ang. Vinnerborg?
Så länge den karln får döma oss så förlorar vi med god hjälp av honom.
Han är skyldig oss 3 mål, som Challe sa.
Så länge den karln får döma oss så förlorar vi med god hjälp av honom.
Han är skyldig oss 3 mål, som Challe sa.
Ja, man behöver allt positivt tänk man kan få idag. Försökte vara på bra humör imorse, men det är svårt.
Tack för den länken.