1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193860

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team: Men vad är det för recensioner av matchen du refererar till?

Vilken "press däruppe", vilket Modo, pratar du om som är så otroligt nöjd nu?

Det låter som ditt eget fantasifoster.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
NuMo: Ääh, jag gick nog bara efter den eufori som speglades i PPV-sändningen efter match igår, där Timander smått euforisk fick beskriva hur bra det kändes att avgöra. Klart det gjorde det, men jag hoppas inte den känslan kvarstod så värst länge, för uslare spel som lag betraktat får man leta efter. Så nej, jeg refererar inte till någon "press däruppe", det var fånigt av mig att beskriva det så.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.