Inlägg: 1193904
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Ja inte kan man glädja sig åt återväxten heller....Vi har helt klart tappat på många delar i föreningen, absolut sämst av norr-lagen BIF inräknat!
TID ATT VAKNA T-J..
Ja inte kan man glädja sig åt återväxten heller....Vi har helt klart tappat på många delar i föreningen, absolut sämst av norr-lagen BIF inräknat!
TID ATT VAKNA T-J..
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Äh. MoDo hade massa seniorer med.
Sen så fick vi förmodligen 10 bortdömda mål också.
Sen så fick vi förmodligen 10 bortdömda mål också.
Det går bra nu.