Inlägg: 1193910
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Åker vi ur Elitserien kommer jag fan sluta kolla på sport helt, Hammarby åkte ur, Giffarna stannar i Superettan, Lagen i Östersund är totalsämst, och Valencia lär göra ett lika dåligt resultat som senaste säsongen.
GAAAAH!
GAAAAH!
Ja inte kan man glädja sig åt återväxten heller....Vi har helt klart tappat på många delar i föreningen, absolut sämst av norr-lagen BIF inräknat!
TID ATT VAKNA T-J..