inte ett skott på mål under PP va? åh herre gud....
Inlägg: 1194044
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Bigthelin: Tråkigt PP men förbannat proffsigt av Rådbjär att plocka ut Modig för en delay of game där! Starkt jobbat zebran.