Bigthelin: Tråkigt PP men förbannat proffsigt av Rådbjär att plocka ut Modig för en delay of game där! Starkt jobbat zebran.
Inlägg: 1194049
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Olle: Ja väldigt konstig situvation! Har nog aldrig hört om en målis som tagit av sig hjälmen mitt i ett anfall för motståndarna... helt rätt med utvisning-