htikare: Hahaha..ja gamla är de.
Inlägg: 1194313
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
MB:
Det känns jävligt bittert att konstatera att efter 10-å i finrummet, är det slut!
Det finns bara en persson som har sett till det o det är JUDAS THOMAS JOHANSSON.....Tack för sveket säger jag bara! USCH!
Det känns jävligt bittert att konstatera att efter 10-å i finrummet, är det slut!
Det finns bara en persson som har sett till det o det är JUDAS THOMAS JOHANSSON.....Tack för sveket säger jag bara! USCH!