Inlägg: 1194326
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Pär: Ska ju bli jävligt kul och höra vad de säger efter matchen om de nu inte vänder detta mot alla jävla odds!!!!!!
Det känns jävligt bittert att konstatera att efter 10-å i finrummet, är det slut!
Det finns bara en persson som har sett till det o det är JUDAS THOMAS JOHANSSON.....Tack för sveket säger jag bara! USCH!