Inlägg: 1194503
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
RED DEVILS: Jag saknar Peter Regin i denna stund, en som kunde ta tag i pucken och göra nåt vettigt med den, det saknas idag.
Ingen fart, PP är ju mer eller minder ett boxplay ibland och ja fan vet vad jag mer kan skriva blir bara så förbannad.
Ingen fart, PP är ju mer eller minder ett boxplay ibland och ja fan vet vad jag mer kan skriva blir bara så förbannad.
Bara det talar ju sitt tydliga språk men TJ verkar inte fatta det språket. Han kan bara spårket som heter kronor och ören.
Nu måste vi ta tillbaka Samuelsson och byta ut tex nr16 han är ju helt under isen och nr10 ligger mest på isen och gnäller. Corso är den största flopp jag sett sedan Wasaskeppet. vilken första center!