RED DEVILS: Jag saknar Peter Regin i denna stund, en som kunde ta tag i pucken och göra nåt vettigt med den, det saknas idag. Ingen fart, PP är ju mer eller minder ett boxplay ibland och ja fan vet vad jag mer kan skriva blir bara så förbannad.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ingen fart, PP är ju mer eller minder ett boxplay ibland och ja fan vet vad jag mer kan skriva blir bara så förbannad.