1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195821

Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kan vi överraska någon med en seger i den sista matchen före uppehållet ? Inget tyder på det, men jag kommer ändå att vara där.

Just nu så känns det som om det vore okej att lägga till ett "tyvärr" där.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Det blir som en ond spiral allting när det går dåligt. Senaste hemmamatchen kom det betydligt fler åskådare än vad jag hade förväntat mig (vilket var bra), men till denna match så kommer vi nog att hamna under 4000.

Tyvärr. Det blir väldigt mycket pengar som föreningen tappar...

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Ni förstår väl att det finns en viss ironi i min tidigare skrift? Att Challe lösningar på olika femmor är genomsyras av lönen syns ju tydligt. Vad gör en kille med fransk erfarenheter som vilken annan hockeyspelare i både Sundsvall/Tåmrå skulle kunna göra med förbundna ögon?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.