1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195889

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Det blir som en ond spiral allting när det går dåligt. Senaste hemmamatchen kom det betydligt fler åskådare än vad jag hade förväntat mig (vilket var bra), men till denna match så kommer vi nog att hamna under 4000.

Tyvärr. Det blir väldigt mycket pengar som föreningen tappar...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Så här skulle jag kunna tänka mig laget mot Frölunda:

Åkerlund

Sonntag Erixon

Starkov Karlsson Pärssinen

Caslava Moe

Svensson Corso Sonnenberg

Granath Styf

MPS Lander Samuelsson

Skogs

Hynning Meunier

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Hälge: Jag tycker det är skönt att publiksiffrorna sviktar. Det tyder på att allmäntillståndet hos supportrarna ändå fortsatt är förhållandevis nyktert. Om läktarna gapar tomma och intäkterna uteblir så kanske ledningen omprövar sitt beslut att inte sparka Challe?

Jag hoppas att morgondagens match är den sista med Berglund som huvudtränare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.