Inlägg: 1196176
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bragd-Birger: Ja, jag tycker faktiskt fransmannen är ok. Han är engagerad och ofta förbannad. Han bryr sig och ger järnet i varje match. Jag tycker att han duger som 3-4-center.
Annars så tycker jag Caslava har varit bäst i laget sedan han kom in. En back som kommer att bli oerhört värdefull oavsett hur det går framöver. Han lär dock vara en aning besviken över att behöva gå från ett tjeckiskt topplag till ett svenskt bottenlag.
Annars så tycker jag Caslava har varit bäst i laget sedan han kom in. En back som kommer att bli oerhört värdefull oavsett hur det går framöver. Han lär dock vara en aning besviken över att behöva gå från ett tjeckiskt topplag till ett svenskt bottenlag.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bragd-Birger:
Håller med.
Fransmannen håller inte klassen, men han jobbar stenhårt.
Håller med.
Fransmannen håller inte klassen, men han jobbar stenhårt.
Det finns ett antal spelare jag skulle kicka före honom, om jag var på kickhumör. Nu är jag dock inte det. Annat än i tränarfrågan, dårå.