1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196176

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RED DEVILS: Med risk för att idiotförklara mig (än mer): jag gillar #10. Hans skridskoåkning och maratonbyten är kraftiga minus, men: snubben spelar med hjärta. Som Jimmy skrev i sin blogg: det är få som är svettigare än han efteråt.
Det finns ett antal spelare jag skulle kicka före honom, om jag var på kickhumör. Nu är jag dock inte det. Annat än i tränarfrågan, dårå.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bragd-Birger och RR2: Jag håller med angående Måns.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bragd-Birger: Ja, jag tycker faktiskt fransmannen är ok. Han är engagerad och ofta förbannad. Han bryr sig och ger järnet i varje match. Jag tycker att han duger som 3-4-center.

Annars så tycker jag Caslava har varit bäst i laget sedan han kom in. En back som kommer att bli oerhört värdefull oavsett hur det går framöver. Han lär dock vara en aning besviken över att behöva gå från ett tjeckiskt topplag till ett svenskt bottenlag.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bragd-Birger:

Håller med.
Fransmannen håller inte klassen, men han jobbar stenhårt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.