Inlägg: 1196177
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
The great one: Även jag håller med Bragd-Birger om Måns. Men just risken för att bli ännu mer idiotförklarad så har jag låtit bli att skriva något. :)
Håller med.
Fransmannen håller inte klassen, men han jobbar stenhårt.