1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196451

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
vf_simon_91: Antalet kvalificerade skott han fått på sig går dock lätt att räkna på en hand. Honken har inte gjort några direkta tabbar (hans spel runt kassen är kanske inte klockrent) men det har definitivt Lindbäck gjort. Med Åkerlund i målet hade vi utan tvekan fått starta tredje med 3-0 eller 3-1.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Olle: Jaså? Inte för att jag ser på matchen, men efter första perioden så verkade Frölunda dominera spelet och 1 mål vara i underkant. Andra verkar inte vara lika bra, men Holken släpper alltid några enkla skott. Hade inte direkt gråtit om han hade blivit sparkad och vi hade värvat Pietilä ifrån Rönnäng, eller vem 17 som helst, som backup till Idoff!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Olle: håller med, varför fick inte Åke stå?...han var ju den enda som egentligen var bra igår....ibland fattar man inte Challes matchning, men kan vi fortsätta hålla denna nivån på spelet rersten av säsongen så......borde vi fixa kvalserien ;-P

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.