1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196461

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Olle: Jaså? Inte för att jag ser på matchen, men efter första perioden så verkade Frölunda dominera spelet och 1 mål vara i underkant. Andra verkar inte vara lika bra, men Holken släpper alltid några enkla skott. Hade inte direkt gråtit om han hade blivit sparkad och vi hade värvat Pietilä ifrån Rönnäng, eller vem 17 som helst, som backup till Idoff!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
vf_simon_91: Vadå "Holken släpper alltid några enkla skott"? Det har han inte gjort men det har däremot Lindbäck. Det är ju inte direkt så att vi får några mål retroaktivt bara för att motståndarmålvakten heter honken och är dålig med klubban.

Jag upplever det som att timrådominansen var betydligt störra i andra än vad FHC's var i första. Reduceringen till 3-2 ska inte få hända.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.