tik02: och nu gjorde gröthalsarna mål
Inlägg: 1196487
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kattgubben: Det här är ju löjligt av Skellefteå och Luleå, Rögle är ju bara ett lag som ska slås, när Timrå var nere i Ängelholm så var dom helt överlägsna hemmalaget och skulle ha vunnit.