Kattgubben: Det här är ju löjligt av Skellefteå och Luleå, Rögle är ju bara ett lag som ska slås, när Timrå var nere i Ängelholm så var dom helt överlägsna hemmalaget och skulle ha vunnit.
Inlägg: 1196492
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
tik02: Det verkar inte bättre än att Rögle är ett rejält Boogie team för vissa klubbar...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
tik02: Ja som någon sade så har ju SAIK en egen dålig trend just nu. Man ska ha tur också och möta lag som inte är i form....