1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196887

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Hehe. Iofs kanske det är fel att jämföra en målvakt med en utespelare, kanske svårt att bedöma dem mot varandra. Men jag tycker att Timos jävlaranamma fullständigt överglänser det mesta i laget. De senaste två matcherna har faktiskt Timo varit den som med fysiskt spel försökt få igång övriga spelare.

Kanske ska tillägga att jag gärna ser en brunkare/hårding i laget då jag tycker att vi i många matcher inte haft den där spelaren som tar några byten och bara smäller på för om möjligt smitta av det på övriga laget.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Men herregud dom som tycker Pärssinen är dålig kan väl inte ha sett matcherna. Vilken lirare....och med ett hjärta för Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.