Men herregud dom som tycker Pärssinen är dålig kan väl inte ha sett matcherna. Vilken lirare....och med ett hjärta för Timrå.
Inlägg: 1196896
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita: Nä, tänk vad folk kan se olika, en fröjd att se den som haft mest skadeproblem visar vad skåpet skall stå. Timo är magisk att skåda.
Lika bra igår som emot Dif.
Sv: Apropå nånting...
Apropå Perra så tycker jag detta var en skön bild :)
static.timraik.se/upload/image/galleri/2009-2010/Davids_kamp_mot_Goliat_som_David_vann-1816.jpg
Perra ser lite missnöjd ut
static.timraik.se/upload/image/galleri/2009-2010/Klingberg_trycker_fast_Paerssinen-1821.jpg
Hynning ser konstigt nöjd ut, sicket smile
static.timraik.se/upload/image/galleri/2009-2010/Matchens_lirare_Fredrik_Hynning-1826.jpg
static.timraik.se/upload/image/galleri/2009-2010/Davids_kamp_mot_Goliat_som_David_vann-1816.jpg
Perra ser lite missnöjd ut
static.timraik.se/upload/image/galleri/2009-2010/Klingberg_trycker_fast_Paerssinen-1821.jpg
Hynning ser konstigt nöjd ut, sicket smile
static.timraik.se/upload/image/galleri/2009-2010/Matchens_lirare_Fredrik_Hynning-1826.jpg
Sv: Apropå nånting...
zita: Ja trots alla sina tidigare skador så går han in med hjärta i alla situationer o kör på...jag tycker Pärssinen är en beundransvärd kille o att han har hjärta för TIK går inte att ta miste på....haacka pellle suomin pojjkaa el. nåt sånt......finskan är inte klockren...