Kattgubben: ja , vad håller de på med 8-1 i skott och 2-0 ....suck
Inlägg: 1196914
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Det ser väldigt blekt ut. Kanske deras svagaste match den här säsongen. Fan, de är till stor del ansvariga för att öka glappet mellan Timrå och kvalstrecket. Först RBK och nu SSK.