erathoo: Det ser väldigt blekt ut. Kanske deras svagaste match den här säsongen. Fan, de är till stor del ansvariga för att öka glappet mellan Timrå och kvalstrecket. Först RBK och nu SSK.
Inlägg: 1196917
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Är snarare ni som undervärderar SSK och Rögle, förlorade poäng mot dem kommer bli mycket svårt att ta in, om det ens går.