Kattgubben: Är snarare ni som undervärderar SSK och Rögle, förlorade poäng mot dem kommer bli mycket svårt att ta in, om det ens går.
Inlägg: 1196920
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Det kan nog finnas element av undervärdering där, ja. Men av hävd och gammal vana placerar man gärna dessa lag sist i tabellen. Jag tror dock att över 55 omgångar bör vi ha trängt oss ikapp dessa två lag.