Inlägg: 1197811
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Helhetsmässigt gör MoDo bättre ifrån sig. De kan minsann vinna SM-guld, bygga en finfin arena och producera ett flertal berömvärda egna produkter. Tyvärr kan vi inte riktigt mäta oss med MoDo, men jag håller på Timrå likafullt.
Helhetsmässigt gör MoDo bättre ifrån sig. De kan minsann vinna SM-guld, bygga en finfin arena och producera ett flertal berömvärda egna produkter. Tyvärr kan vi inte riktigt mäta oss med MoDo, men jag håller på Timrå likafullt.
I samband med Guldåren: Ja.
Men inte nu!
Det är väl därför dom får pengastöd från spelarna?
Vad sitter då inte Modo iför sits framöver om dessa spelare inte leverar på plan. Satta åt sidan?
Skulle inte tro det.
Hedervärt, javisst, att Stödja sitt lag.
Men vad kan inte dessa spelare kräva fast det går dåligt för dom när dom fortfarande är aktiva.