1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1197813

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

Helhetsmässigt gör MoDo bättre ifrån sig. De kan minsann vinna SM-guld, bygga en finfin arena och producera ett flertal berömvärda egna produkter. Tyvärr kan vi inte riktigt mäta oss med MoDo, men jag håller på Timrå likafullt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:Kärleken är röd, oskullden är vit,..släpp lös den vita på grönbete med den röda, så ska du se på oslagbar värme och lycka;)

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: sen att dom gör bättre ifrån sej än timrå är väl tveksamt .. dom lever väldigt mycket på sin gyllene generation .. både ekonomiskt och sportsligt

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Mao skulle du vilja byta med alla andra lag som gör det bättre än vi? Det är ju kontentan av vad du säger.

Du måste väl för 17 fatta att det sticker i ögonen att en Timråit säger att han vill byta med länsgrannen?!

Jag önskar inte byta med något annat lag hur bra dom än gör det!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.