Inlägg: 1197815
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Det är la självklart att man hellre skulle vilja hålla på ett lag som kan konsten att vinna, oavsett i vilket län detta befinner sig. Jag ger fullständigt fan i om detta råkar sticka i någons ögon. Men har man en gång börjat hålla på Timrå IK så är man la fast vettu...
Det är la självklart att man hellre skulle vilja hålla på ett lag som kan konsten att vinna, oavsett i vilket län detta befinner sig. Jag ger fullständigt fan i om detta råkar sticka i någons ögon. Men har man en gång börjat hålla på Timrå IK så är man la fast vettu...
Du måste väl för 17 fatta att det sticker i ögonen att en Timråit säger att han vill byta med länsgrannen?!
Jag önskar inte byta med något annat lag hur bra dom än gör det!