Inlägg: 1197821
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Jag bryr mig knappast om enskilda spelare. Jag håller bara på laget. Men att vissa här får någon slags moralpanik angående MoDo:s ekonomi är bara löjligt. Till syvende och sist handlar det bara om att vinna titlar och ingenting annat. Jag struntar fullkomligt om Timrå IK så styrs av en jävla maffiaboss - bara vi vinner någonting!
Jag bryr mig knappast om enskilda spelare. Jag håller bara på laget. Men att vissa här får någon slags moralpanik angående MoDo:s ekonomi är bara löjligt. Till syvende och sist handlar det bara om att vinna titlar och ingenting annat. Jag struntar fullkomligt om Timrå IK så styrs av en jävla maffiaboss - bara vi vinner någonting!
Sv: Apropå nånting...
DJ. Hemp: Just det, jag gillar Davidsson också men inte önskar jag att vi var HV, det går ju ganska bra för dom med.
Bra mycket bättre än Modo om du frågar mig.
Bra mycket bättre än Modo om du frågar mig.
Men det kommer aldrig hända.
Jag är inte avundsjuk på andra lag o kommer aldrig bli.
Glädjen att få uppleva nåt med det här laget kommer aldrig få mig att önska nåt annat.
Men det är ju jag det.