Inlägg: 1197825
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Varför jag nämnde Foppa är ju för att han kom fram i denna fanstastiska klubb som du är så längtansfull till att Timrå borde vara.
Vi kommer inte längre, Du har din åsikt o jag har min ang. vad man önskar att ens lag borde vara!
Vi kommer inte längre, Du har din åsikt o jag har min ang. vad man önskar att ens lag borde vara!
Jag bryr mig knappast om enskilda spelare. Jag håller bara på laget. Men att vissa här får någon slags moralpanik angående MoDo:s ekonomi är bara löjligt. Till syvende och sist handlar det bara om att vinna titlar och ingenting annat. Jag struntar fullkomligt om Timrå IK så styrs av en jävla maffiaboss - bara vi vinner någonting!