MODO HOCKEY I MITT HJARTA!
Inlägg: 1201344
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
kajan: Fan vad kul.Foppa och Näslund i elitserien.Tyvärr så kanske (förmodligen) är det negativt för oss,men att få se två av dom bästa svenska hockeyspelarna genom tiderna överväger hur det går för oss(bara vi inte åker ur).
Sv: Apropå nånting...
kajan: Det kan lika väl bli mycket betungande att ha sådana stjärnor..tänk om dom blir skadade,då kan man säga sorry