kajan: Fan vad kul.Foppa och Näslund i elitserien.Tyvärr så kanske (förmodligen) är det negativt för oss,men att få se två av dom bästa svenska hockeyspelarna genom tiderna överväger hur det går för oss(bara vi inte åker ur).
Inlägg: 1201427
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Realist:
Det är kul att se dem i Elitserien.
Men inte fan överväger det hur det går för oss, inte en chans.
Det är kul att se dem i Elitserien.
Men inte fan överväger det hur det går för oss, inte en chans.