1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1201433

Sv: Apropå nånting...
T T: Jag tycker bara att det är jävligt kul att dessa ikoner ska spela i elitserien.Jag är både Timråit och hockeyälskare.Det måste väl vara ok att vara båda eller?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Realist: Du kan ju inte på fullt allvar mena att du inte tycker att det ska bli kul att se de 2 bästa hockeyspelarna Sverige fått fram någonsin.Jag har i princip gått och sett alla Timråmatcher sen slutet på 70-talet och är nog minst lika mycket Timråit som vilken annan här.Och det är klart att jag vill att Timrå ska komma före Modo i tabellen,men för den skull så vill jag väl även att det ska går bra för Modo,det är ju trots allt ett norrlandslag.Jag hoppas båda går till slutspel.Ser ju tyvärr lite bättre ut nu för Modos del.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.