Realist: Vilken skräll att du skulle poppa upp i dag och hylla modoiter.
Inlägg: 1201430
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Jag tycker bara att det är jävligt kul att dessa ikoner ska spela i elitserien.Jag är både Timråit och hockeyälskare.Det måste väl vara ok att vara båda eller?