Inlägg: 1201484
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Med spelet de senaste två matcherna är det ett mirakel (Markström) att ni har nån seger ;=)
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Med tanke på att dom bara gjort 2 mål i snitt och ligger på en (innan säsongen icke tippat) slutspelsplats...så kan man väl säga att dom överpresterat!
"Det känns väl som att t.ex Södertälje,Rögle och Brynäs överpresterat hittills."
Haha,Brynäs har 5 st trepoängare på 19 matcher,det kallar ju inte jag att överprestera direkt...