PEAP: Jag hoppas att du har rätt.Det känns väl som att t.ex Södertälje,Rögle och Brynäs överpresterat hittills.
Inlägg: 1201469
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Realist:
"Det känns väl som att t.ex Södertälje,Rögle och Brynäs överpresterat hittills."
Haha,Brynäs har 5 st trepoängare på 19 matcher,det kallar ju inte jag att överprestera direkt...
"Det känns väl som att t.ex Södertälje,Rögle och Brynäs överpresterat hittills."
Haha,Brynäs har 5 st trepoängare på 19 matcher,det kallar ju inte jag att överprestera direkt...