Laken: jag har inte sån stor koll på juniorsidan,men nog borde det väl finnas nån junior som inte är sämre en Styf och Moe t.ex.
Inlägg: 1201493
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Realist: När ska du byta nick då? Du har ju redan fått ett namnförslag, Orealist...
Skulle det finnas en målvakt, en back eller en forward i J20 som är bättre än nån i A-laget så skulle den/de redan ha spelat där. Det finns inte ens nån i S-vall som går in på tre femmor. J20 ligger sist, S-vall ligger sist. När gör vi det?
Skulle det finnas en målvakt, en back eller en forward i J20 som är bättre än nån i A-laget så skulle den/de redan ha spelat där. Det finns inte ens nån i S-vall som går in på tre femmor. J20 ligger sist, S-vall ligger sist. När gör vi det?
Sv: Apropå nånting...
Realist:
Sean-Michel Sunnquist skulle lätt kunna gå in och spela utan att göra bort sig.
Sean-Michel Sunnquist skulle lätt kunna gå in och spela utan att göra bort sig.