Realist: När ska du byta nick då? Du har ju redan fått ett namnförslag, Orealist...
Skulle det finnas en målvakt, en back eller en forward i J20 som är bättre än nån i A-laget så skulle den/de redan ha spelat där. Det finns inte ens nån i S-vall som går in på tre femmor. J20 ligger sist, S-vall ligger sist. När gör vi det?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skulle det finnas en målvakt, en back eller en forward i J20 som är bättre än nån i A-laget så skulle den/de redan ha spelat där. Det finns inte ens nån i S-vall som går in på tre femmor. J20 ligger sist, S-vall ligger sist. När gör vi det?