0-2, snyggt spel! Försiktiga med utvisningar nu
Inlägg: 1201747
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
RocknRolf2: Underbar start.
Jävligt komiskt med ljudet på C+-sändningen också. Det enda man hör är rösterna från Timråbåset hela tiden.
Jävligt komiskt med ljudet på C+-sändningen också. Det enda man hör är rösterna från Timråbåset hela tiden.