Ska vi fortsätta neggotippa eller notera 0-1?
Inlägg: 1201745
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
Knylan: Vi säger 0-2 och kan konstatera att det ser jävligt bra ut!
har ssk skjutit ett skott på mål än?
har ssk skjutit ett skott på mål än?