Inlägg: 1201749
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
Olle: Såg jag rätt på Canal+ att det var Sonntag som gjorde 0-2?
Var inte han skadad? Vem gjorde 0-1?
Var inte han skadad? Vem gjorde 0-1?
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
Olle: Nu tycker jag att dom skall dra ur proppen och sätta några till. Just go for it!
har ssk skjutit ett skott på mål än?