1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1203490

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Olle:

Vågar ju inte ens flytta upp folk fast man ligger under. Men fortsätt Challegrisa i mittzon bara. Det är melodin!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Challe gnällde för mycket förra säsongen så nu har alla domarna slutit ett tyst avtal att sänka Challe, allt börjar klarna nu....allt.....i mörkret är jag...ser inget ljus.....hjälp...

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Taurus:

Sjöberg har visat upp sig idag med. Varken T. Andersson eller sjöber ska döma Tiks matcher då man själva är brynäsare. Med andra ord inga tik fans direkt

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Taurus: "too little, too late" tycker jag sammanfattar Challe ganska bra. Han står där som ett frågetecken medan klubben åker ner i allsvenskan.

Och jag förstår verkligen inte publiken. "vi är timrå och vi ger aldrig upp" går som i ett jävla mantra men det är bara publiken som inte redan har gett upp det här. Soporna ska buas ut, dom förtjänar inte sin publik.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.