Taurus: "too little, too late" tycker jag sammanfattar Challe ganska bra. Han står där som ett frågetecken medan klubben åker ner i allsvenskan.
Och jag förstår verkligen inte publiken. "vi är timrå och vi ger aldrig upp" går som i ett jävla mantra men det är bara publiken som inte redan har gett upp det här. Soporna ska buas ut, dom förtjänar inte sin publik.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Och jag förstår verkligen inte publiken. "vi är timrå och vi ger aldrig upp" går som i ett jävla mantra men det är bara publiken som inte redan har gett upp det här. Soporna ska buas ut, dom förtjänar inte sin publik.